- Sikertelen a bejelentkezés a mobil alkalmazásból.
Elsőként mindenképp érdemes kipróbálni böngészőből (Chrome, Edge, Firefox, Opera, Safari) mobilról vagy számítógépről: → kréta bejelentkező oldal.
A gondviselői funkciók csak bővített, gondviselői hozzáféréssel érhetők el,
oktatási azonosító + G… a felhasználónév pl.: 12345678901G01 12345678901G02 (stb.)
tanuló ellenőrzővel nem.
oktatási azonosító a felhasználónév pl.: 12345678901
- Új gondviselő: elsősök, új be-/átiratkozott tanulók. (A kréta felhasználók intézmény szintűek.)
- Nem tudom a felhasználónevem (és a jelszavam). Ha oktatási azonosító + G01, G02… végződésekkel (pl. 12345678901G01) sem megy a bejelentkezés.
- Nem jött e-mail a krétától. Ha legkésőbb pár tanítási napon belül sem érkezne (minden mappa: levélszemét, stb. átnézése után) érdemes egy másik címről újra írni.
- Letelt az első e-mailben kapott link érvényessége.
Gondviselői hozzáférés kérése, a krétához használni kívánt e-mail címről küldött üzenetben, a tanuló(k) 11 számjegyű oktatási azonosítójának megadásával:
→
- Az elsőként kapott e-mail jelszóváltoztató linkje egy hétig érvényes.
- A sikeres jelszó megadás után kapott második e-mail tartalmazza a felhasználónevet.
- Nem tudom a jelszavam, de tudom a felhasználónevem (pl. a krétától korábban kapott e-mailből, vagy mentésre került) és a használt e-mail címem.
A → kréta bejelentkező oldalról elérhető az → „Elfelejtett jelszó”.